Welkom
Graag heet ik u van harte welkom op de site van Administratieve Dienstverlening Rutjens, een eenmansbedrijf dat wordt geleid door Trudy Rutjens.
De administratieve dienstverlening die wordt verricht heeft een heel breed vlak en bestaat uit begeleiding, advies, en het verzorgen van de financiële administratie,voor kleine zelfstandigen (o.a. eenmanszaak /ZZP en freelancer). Dit omvat het voeren van de boekhouding, het indienen van de aangiftes en het opstellen van de jaarrekening. Daarnaast heeft ADRutjens zich toegelegd op het begeleiden en adviseren van startende ondernemers.
Het opzetten van een nieuwe administratie, het inrichten van een nieuw boekhoudpakket, het doorlichten van uw administratie en het doen van verbetervoorstellen ten einde uw administratie sneller en efficiënter te voeren.
De werkzaamheden worden vanuit mijn eigen kantoor verricht, indien gewenst kan ook op locatie worden gewerkt. De diensten worden aangeboden in de regio Midden en Zuid Limburg.
Mijn werkwijze staan garant voor
• accuratesse
• duidelijkheid en openheid
• een praktische instelling
• een persoonlijke benadering
Indien u besluit ons kantoor in te schakelen, dan kunt u tevens rekenen op een deskundige en plezierige samenwerking.
Om mijn klanten zo breed mogelijk te kunnen bereiken en adviseren, werken wij samen met een aantal specialisten
(accountants, belastingsadviseurs, verzekeringsagenten en adviseurs) uit de regio. Indien gewenst kan er een beroep op dit netwerk worden gedaan.